Raids

Discussion in 'Encyclopedia Dramatica Collaboration' started by madh8r, Oct 8, 2012.

  1. madh8r

    madh8r
    Expand Collapse
    EDF Hero

    Joined:
    Jul 17, 2011
    Messages:
    1,687
    Home Page:
    I follow and participate in 4chan raids. Should I be documenting this kinda shit for ed?

    findlac2.
    Just an example
    We're doxing this bitch tonight
    KristaHeflin.JPG
     
  2. Dr. Rice

    Dr. Rice
    Expand Collapse
    Girlvinyl

    Joined:
    Jul 18, 2011
    Messages:
    8,979
    Occupation:
    Small Business Wizard
    Home Page:
    Well duh! Do even know what Encyclopedia Dramatica's mission statement is? Just make sure the things you do record are worthy of documenting. This shit looks good.
     
  3. Lyle

    Lyle
    Expand Collapse
    turtle

    Joined:
    Feb 5, 2012
    Messages:
    3,993
    Doxing by itself is just gay and a waste of time. You gotta do something that will really scare her shitless, like leaving something on her doorstep, face impressions on her windows and writing "we're here" on her dirty car. Stuff that signifies how we feel about her GOTIS.
     
  4. madh8r

    madh8r
    Expand Collapse
    EDF Hero

    Joined:
    Jul 17, 2011
    Messages:
    1,687
    Home Page:
    I have a metric fuckton of the stuff. From now on I'm gonna document these raids and put the info here. I don't wanna volunteer to write articles, as my articles are always promptly baleeted, but I feel like so few EDiots visit 4chan anymore that the vast majority of these (somewhat) sucsesfull raids will be forgotten by the wayside.
     
  5. madh8r

    madh8r
    Expand Collapse
    EDF Hero

    Joined:
    Jul 17, 2011
    Messages:
    1,687
    Home Page:
    tsraid.
    ^a work in progress
    trollinfo.
    ^Operation ReCaptcha Operation ReNigger and Operation Unnigger all explained in one helpfull infograph

    ED should catalouge more raids and ops
     
  6. Voodeuxfy

    Voodeuxfy
    Expand Collapse
    EDF Elite

    Joined:
    Jul 15, 2011
    Messages:
    2,198
    Occupation:
    I build cool shit, and investments.
    Home Page:
    http://www.facebook.com/evana
    http://www.facebook.com/profile.php?id=2524035
    http://www.facebook.com/dahlia.sultan
    http://www.facebook.com/yasmeen.bhatty

    Possible candidates? Probably wrong.

    Here's the pastebin though.

    Sauce