hhahahaha guise i made it so emily

Discussion in 'Hard Gay Shitpost Metropolis' started by DocEvil, Jul 16, 2011.

Encyclopedia Dramatica Forums
A very friendly community
  1. DocEvil

    DocEvil
    Expand Collapse
    EDF Hero

    Joined:
    Jul 15, 2011
    Messages:
    927
    Home Page:
    can no logner post ion smyd put she can still veiw the foru lmao everyone call emily a faggot trap itt because she can do nothing about it lmao lmao!!!!
     
  2. Xero

    Xero
    Expand Collapse
    JESUS CHRIST ITS A TIGER GET IN THE CAR

    Joined:
    Jul 15, 2011
    Messages:
    289
    Occupation:
    LOOK AT ME IM A FUCKING WHITE TIGER FUCK YOU
    Home Page:
    lol emily u fgt trap
    also hi docevil
     
  3. DocEvil

    DocEvil
    Expand Collapse
    EDF Hero

    Joined:
    Jul 15, 2011
    Messages:
    927
    Home Page:
    hey bro
     
  4. DocEvil

    DocEvil
    Expand Collapse
    EDF Hero

    Joined:
    Jul 15, 2011
    Messages:
    927
    Home Page:
    yo xero i gave you the smyd medal

    welcome to the kool kids klub
     
  5. Xero

    Xero
    Expand Collapse
    JESUS CHRIST ITS A TIGER GET IN THE CAR

    Joined:
    Jul 15, 2011
    Messages:
    289
    Occupation:
    LOOK AT ME IM A FUCKING WHITE TIGER FUCK YOU
    Home Page:
    thx bro
    can i be a mod on this board
    i promise to abuse the shit out of it
     
  6. DocEvil

    DocEvil
    Expand Collapse
    EDF Hero

    Joined:
    Jul 15, 2011
    Messages:
    927
    Home Page:
    sounds like some fun but i need to talk to zaiger im sure he wont have a prob with it you need to start repping the smyd sig shit and talking shit to hgc posters
     
  7. Xero

    Xero
    Expand Collapse
    JESUS CHRIST ITS A TIGER GET IN THE CAR

    Joined:
    Jul 15, 2011
    Messages:
    289
    Occupation:
    LOOK AT ME IM A FUCKING WHITE TIGER FUCK YOU
    Home Page:
    lol ok
    ALSO COCKS AND BALLS ALSO COCKS AND BALLS ALSO COCKS AND BALLS ALSO COCKS AND BALLS ALSO COCKS AND BALLS ALSO COCKS AND BALLS ALSO COCKS AND BALLS ALSO COCKS AND BALLS ALSO COCKS AND BALLS ALSO COCKS AND BALLS ALSO COCKS AND BALLS ALSO COCKS AND BALLS ALSO COCKS AND BALLS ALSO COCKS AND BALLS
     
  8. Seku

    Seku
    Expand Collapse
    EDF Elite

    Joined:
    Jul 15, 2011
    Messages:
    3,883
    Occupation:
    bad bich
    Home Page:
    lol mod abus
    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)
    (LOL FUCK YEAH MOD ABUSE)
     
  9. Milwin

    Milwin
    Expand Collapse
    2013 Faggot of the Year

    Joined:
    Jan 15, 2013
    Messages:
    5,057
    Occupation:
    The Toast Cult
    Home Page:
    faggotry at it's best folks
    also @DocEvil
    fuck you, you power hungry son of a bitch

    @Xero
    fuck you, you ass kissing mod tool piece of shit
     
  10. Murdoc esp

    Murdoc esp
    Expand Collapse
    EDF Elite

    Joined:
    Aug 21, 2011
    Messages:
    4,121
    Occupation:
    soy un vago de mierda....
    All these faggots are dead, fuck them.