Help a newfag out

Discussion in 'Hard Gay Shitpost Metropolis' started by BananaCorn, Apr 3, 2012.

  1. BananaCorn

    BananaCorn
    Expand Collapse
    Ediot

    Joined:
    Mar 31, 2012
    Messages:
    39
    Occupation:
    KFC white person
    Lurking is for niggers

    I just wanna know whose dick I should be sucking

    kthx
     
  2. Bottom Feeder

    Bottom Feeder
    Expand Collapse
    Girlvinyl

    Joined:
    Nov 1, 2011
    Messages:
    5,963
    Occupation:
    GBP Management Assistant
    Well if you're flexible enough.

    [​IMG]
     
  3. lulzbomb

    lulzbomb
    Expand Collapse
    Girlvinyl

    Joined:
    Jul 20, 2011
    Messages:
    8,691
    This
     
  4. faggotmaximum

    faggotmaximum
    Expand Collapse
    EDF Hero

    Joined:
    Jul 20, 2011
    Messages:
    1,563
    Occupation:
    rape
    it doesn't matter as long as you post pics
     
  5. h00t

    h00t
    Expand Collapse
    EDF Hero

    Joined:
    Feb 26, 2012
    Messages:
    510
    Occupation:
    pfffter
    Get yo gay on bitch

    [​IMG]
     
  6. BananaCorn

    BananaCorn
    Expand Collapse
    Ediot

    Joined:
    Mar 31, 2012
    Messages:
    39
    Occupation:
    KFC white person
    That helps a bunch, guys. thanks
     
  7. Corn Hole Bob

    Corn Hole Bob
    Expand Collapse
    Dramacrat

    Joined:
    Aug 13, 2011
    Messages:
    292
    Occupation:
    Goat Butter Salesman
    on the off chance your being serious, here's my advice.
    1. don't be a faggot
    2. not every single post has to be the BeST pOSt EvAR.
    3. just fucking relax. it's not the end of the world if some people OTI call you a retard. shit, happens to me all the time
     
  8. BizarrePsycho

    BizarrePsycho
    Expand Collapse
    EDF Elite

    Joined:
    Mar 28, 2012
    Messages:
    1,506
    Occupation:
    Livin' in a Gangsta's Paradise
    I've already been called a faggot, retard, asian, vagina, etc. Oh, and people think I'm sockpuppeting about 4 people.

    Good times.
     
  9. Ronny

    Ronny
    Expand Collapse
    Girlvinyl

    Joined:
    Nov 23, 2011
    Messages:
    2,466
    Occupation:
    dago
    Suck his cock

    [​IMG]
     
  10. xy0xy1

    xy0xy1
    Expand Collapse
    EDF Hero

    Joined:
    Dec 7, 2011
    Messages:
    1,912
    Occupation:
    kissin where it smells funny
    Home Page:
    @oddguy's
     
  11. BananaCorn

    BananaCorn
    Expand Collapse
    Ediot

    Joined:
    Mar 31, 2012
    Messages:
    39
    Occupation:
    KFC white person
    if I wasn't a retard I wouldn't be here, yo
     
  12. ExplosiveDiareah

    ExplosiveDiareah
    Expand Collapse
    Girlvinyl

    Joined:
    Aug 19, 2011
    Messages:
    6,368
    STR8
    is an anagram of....

    R-S-T-8

    HE MUST BE COMMUNICATING WITH US.
     
  13. ExplosiveDiareah

    ExplosiveDiareah
    Expand Collapse
    Girlvinyl

    Joined:
    Aug 19, 2011
    Messages:
    6,368
    Fuck me, is that how hairy everyone else is?
    I have pubic hair, BUT NOT THAT FUCKING MUCH DAMNIT, when i let it grow for 2 month's probably looks like that guy when he shaves.
     
  14. Ronny

    Ronny
    Expand Collapse
    Girlvinyl

    Joined:
    Nov 23, 2011
    Messages:
    2,466
    Occupation:
    dago
    Actually I guess that the foremost problem with this guy is that mace shoved up in his asshole
     
  15. ExplosiveDiareah

    ExplosiveDiareah
    Expand Collapse
    Girlvinyl

    Joined:
    Aug 19, 2011
    Messages:
    6,368
    It's a mace?
    where's the head of it?
     
  16. Ronny

    Ronny
    Expand Collapse
    Girlvinyl

    Joined:
    Nov 23, 2011
    Messages:
    2,466
    Occupation:
    dago
    Mace, club, bat.. whatever; I don't know how you call it. But still..
     
  17. Corn Hole Bob

    Corn Hole Bob
    Expand Collapse
    Dramacrat

    Joined:
    Aug 13, 2011
    Messages:
    292
    Occupation:
    Goat Butter Salesman
    wtf happened to rst8, i always found him to be a bit witty. i only ask cuz I don't have that much leisure time to surf the threads
     
  18. endsenten

    endsenten
    Expand Collapse
    Knows where you sleep

    Joined:
    Jul 23, 2011
    Messages:
    3,715
    rst8goodtimes.

    Seriously, he said to @Rock he wasn't coming back.
     
  19. Corn Hole Bob

    Corn Hole Bob
    Expand Collapse
    Dramacrat

    Joined:
    Aug 13, 2011
    Messages:
    292
    Occupation:
    Goat Butter Salesman
    well ok then, jesus christ did he never hear of the fucking right of way? lol
     
  20. endsenten

    endsenten
    Expand Collapse
    Knows where you sleep

    Joined:
    Jul 23, 2011
    Messages:
    3,715
    LOL. Forgot to add, that was after he accidentally leaked his password on IRC and everyone got into his shit.

    Related
    [​IMG]
     
  21. Corn Hole Bob

    Corn Hole Bob
    Expand Collapse
    Dramacrat

    Joined:
    Aug 13, 2011
    Messages:
    292
    Occupation:
    Goat Butter Salesman
    my only personal message to rst8 is to just get fucking ad block, and not take being called a faggot too seriously. he was funny sometime when he was around tho.
    btw. exactly what 'incidents' is he referring to?
    like i said, i been out of the loop for a while man, and thanks for filling me in this far
     
  22. ExplosiveDiareah

    ExplosiveDiareah
    Expand Collapse
    Girlvinyl

    Joined:
    Aug 19, 2011
    Messages:
    6,368
    That was terrible.
    People should not be so low as to break into his shit.
     
  23. endsenten

    endsenten
    Expand Collapse
    Knows where you sleep

    Joined:
    Jul 23, 2011
    Messages:
    3,715
    No prob. I think those incidents were the password one and getting trolled about being a furry; other than that, I don't know.
     
  24. Corn Hole Bob

    Corn Hole Bob
    Expand Collapse
    Dramacrat

    Joined:
    Aug 13, 2011
    Messages:
    292
    Occupation:
    Goat Butter Salesman
    agreed. this is a, (although sometimes boring) community. we should fucking stick together if this shit is gonna last.

    Oh yeah,

    SAGE_from_SEGA.
     
  25. Corn Hole Bob

    Corn Hole Bob
    Expand Collapse
    Dramacrat

    Joined:
    Aug 13, 2011
    Messages:
    292
    Occupation:
    Goat Butter Salesman
    If he was seriously a furry faggot, that's one story. BUT, i honestly always thought he was just screwin around about that shit. but wats this 'password shit' you mentioned? did he get haxored or something?
     
  26. endsenten

    endsenten
    Expand Collapse
    Knows where you sleep

    Joined:
    Jul 23, 2011
    Messages:
    3,715
    He accidentally leaked his password on IRC (not sure about the details tho), and it turned out that he used the same one for all of his accounts.
     
  27. ExplosiveDiareah

    ExplosiveDiareah
    Expand Collapse
    Girlvinyl

    Joined:
    Aug 19, 2011
    Messages:
    6,368
    EDF may be sometimes boring, but nowhere near Ohinternet.
    rst8 and christianwarrior braved the boredom by joining their forums once.
    When i first joined everybody got along well and it was the most friendly forum on the web.

    We should all be decent to eachother.
     
  28. ExplosiveDiareah

    ExplosiveDiareah
    Expand Collapse
    Girlvinyl

    Joined:
    Aug 19, 2011
    Messages:
    6,368
    He turned down my offer to yiff with him.
    So i think like me he was being sarcastic about it, Tom is the only real Ultra furry here.
     
  29. Corn Hole Bob

    Corn Hole Bob
    Expand Collapse
    Dramacrat

    Joined:
    Aug 13, 2011
    Messages:
    292
    Occupation:
    Goat Butter Salesman
    wow, holy shit. I would be pissed off too. Then again, i wouldn't go posting passwords around like candy either.


    Be careful, that post was dangerously close to restoring my faith in humanity, lol.

    Thanks to both of you guys for filling me in, i'm usually at least a week behind whats goin on in my favorite forum (edf2) for some reason
    -_- lol
     
  30. Corn Hole Bob

    Corn Hole Bob
    Expand Collapse
    Dramacrat

    Joined:
    Aug 13, 2011
    Messages:
    292
    Occupation:
    Goat Butter Salesman
    You seem like a nice person, and a pleasure to speak to, but my internet instincts compel me to say

    YIFF IN HELL FURGAGS

    :nyan: