★★★Official dropdatwat's college rants thread★★★

Discussion in 'Hard Gay Shitpost Metropolis' started by endsenten, Sep 4, 2018.

A very friendly community
  1. dropdatwat

    dropdatwat
    Expand Collapse
    EDF Inferior

    Joined:
    Apr 11, 2017
    Messages:
    3,666
    Occupation:
    aggressive pizza
    No seriously at one point on my old forum someone was like "we should codify the [my old username] cycle at this point"
     
    • lol fgt u suk bals ololoololollololoolollollol lol fgt u suk bals ololoololollololoolollollol x 1
    • List
  2. Sleepy420

    Sleepy420
    Expand Collapse
    Swagtagged

    Joined:
    Sep 6, 2016
    Messages:
    803
    Occupation:
    Very Cool Guy :)
    Home Page:
    Don't be too nervous about it, lol. Everyone takes their turn ribbing you on here, but nobody important actually hates you and people really do sincerely like you, not just as a punching bag but because you seem like a nice kid. Have a good night and a merry christmas my dude
     
    • Like Like x 1
    • Feels Feels x 1
    • Tinfoil Tinfoil x 1
    • List
  3. dropdatwat

    dropdatwat
    Expand Collapse
    EDF Inferior

    Joined:
    Apr 11, 2017
    Messages:
    3,666
    Occupation:
    aggressive pizza
    Meh I don't really care I was just noting it
     
    • Like Like x 1
    • lol fgt u suk bals ololoololollololoolollollol lol fgt u suk bals ololoololollololoolollollol x 1
    • List
  4. AmbrJones Wickenshire

    AmbrJones Wickenshire
    Expand Collapse
    Token Black Woman

    Joined:
    Mar 9, 2016
    Messages:
    5,707
    Occupation:
    Welfare Leach
    Image quality needa improvement, but lol.
     
  5. A Fucking Box

    A Fucking Box
    Expand Collapse
    Removed

    Joined:
    Apr 20, 2015
    Messages:
    2,591
    Occupation:
    Wizard-Emperor of Wiztantinople
    Home Page:
    but i love you sir
     
    • Feels Feels x 3
    • Like Like x 1
    • List
  6. Sleepy420

    Sleepy420
    Expand Collapse
    Swagtagged

    Joined:
    Sep 6, 2016
    Messages:
    803
    Occupation:
    Very Cool Guy :)
    Home Page:
    By the time I realized that the base image wasn't big enough to fit the screenshots I was too lazy and drunk to change it
    love you too baby xoxo
     
  7. Patroclus Rex

    Patroclus Rex
    Expand Collapse
    EDF Hero

    Joined:
    Jul 15, 2011
    Messages:
    1,455
    ey what
     
    • I Agree I Agree x 1
    • Good Question Good Question x 1
    • List
  8. Lazarus+

    Lazarus+
    Expand Collapse
    Verbal Laudanum

    Joined:
    Aug 21, 2014
    Messages:
    5,757
    Occupation:
    https://www.youtube.com/watch?v=_j6_H-PSml0
    Home Page:
    sure
     
  9. Sleepy420

    Sleepy420
    Expand Collapse
    Swagtagged

    Joined:
    Sep 6, 2016
    Messages:
    803
    Occupation:
    Very Cool Guy :)
    Home Page:
    ???

    Idk what there is to not understand

    You're legitimately retarded if you can't figure out why people keep droppy around
     
  10. Patroclus Rex

    Patroclus Rex
    Expand Collapse
    EDF Hero

    Joined:
    Jul 15, 2011
    Messages:
    1,455
    i mean hes not the worst thats been on here but is that rly down to having any positives or just less negatives

    tbh tho idr what bullshit i mightve pulled on edf1 and i got the first pony sub started on here so what can i say rite
     
    • Informative Informative x 5
    • Like Like x 1
    • List
  11. Sleepy420

    Sleepy420
    Expand Collapse
    Swagtagged

    Joined:
    Sep 6, 2016
    Messages:
    803
    Occupation:
    Very Cool Guy :)
    Home Page:
    fuck u
     
    • Like Like x 1
    • Shots Fired Shots Fired x 1
    • List
  12. OneEyedFreak

    OneEyedFreak
    Expand Collapse
    Ediot

    Joined:
    Jan 23, 2018
    Messages:
    578
    What is the college you attend if it's not Babson. It is a for-profit school that suckered your Mom and her bank account before the newspapers reported they were billion dollar scams?
     
    • Dumb Question Dumb Question x 1
    • List
  13. dropdatwat

    dropdatwat
    Expand Collapse
    EDF Inferior

    Joined:
    Apr 11, 2017
    Messages:
    3,666
    Occupation:
    aggressive pizza
    UMass Lowell

    I would've gone to Amherst but it's in the middle of nowhere
     
  14. Failstation

    Failstation
    Expand Collapse
    EDF Elite

    Joined:
    Sep 5, 2015
    Messages:
    4,071
    Occupation:
    Quota Mandated Shit Posting
    Home Page:
    • Fuck off retard Fuck off retard x 2
    • Like Like x 1
    • I Fapped I Fapped x 1
    • Shit Post Shit Post x 1
    • List
  15. Failstation

    Failstation
    Expand Collapse
    EDF Elite

    Joined:
    Sep 5, 2015
    Messages:
    4,071
    Occupation:
    Quota Mandated Shit Posting
    Home Page:
    • Fuck off retard Fuck off retard x 2
    • I Fapped I Fapped x 1
    • List
  16. Failstation

    Failstation
    Expand Collapse
    EDF Elite

    Joined:
    Sep 5, 2015
    Messages:
    4,071
    Occupation:
    Quota Mandated Shit Posting
    Home Page:
    upload_2019-1-9_21-39-50.
    @dropdatwat hang a poster of this in your college dormroom parent's broom closet!
     
    • Fuck off retard Fuck off retard x 2
    • I Fapped I Fapped x 1
    • Feels Feels x 1
    • List
  17. Illuminati

    Illuminati
    Expand Collapse
    EDF Hero

    Joined:
    Jul 7, 2018
    Messages:
    4,340
    He's not going to win

    @Mikemikev Is already at 80 votes and has been ahead at the beginning
     
    • I Agree I Agree x 1
    • Feels Feels x 1
    • Fuck off retard Fuck off retard x 1
    • List
  18. Lazarus+

    Lazarus+
    Expand Collapse
    Verbal Laudanum

    Joined:
    Aug 21, 2014
    Messages:
    5,757
    Occupation:
    https://www.youtube.com/watch?v=_j6_H-PSml0
    Home Page:
    are you in the pouting cycle now?
    a lot of passive aggressive stuff happening
    is my personal perception, anyways

    you know we're all teasing you
     
  19. dropdatwat

    dropdatwat
    Expand Collapse
    EDF Inferior

    Joined:
    Apr 11, 2017
    Messages:
    3,666
    Occupation:
    aggressive pizza
    Yeah I always thought people OTI were teasing when I was younger before repeatedly legit getting permabanned from places, cops showing up at the door, etc.
     
  20. Mikemikev

    Mikemikev
    Expand Collapse
    2018 Faggot of the Year

    Joined:
    Nov 23, 2014
    Messages:
    1,133
    [​IMG]
     
  21. Lazarus+

    Lazarus+
    Expand Collapse
    Verbal Laudanum

    Joined:
    Aug 21, 2014
    Messages:
    5,757
    Occupation:
    https://www.youtube.com/watch?v=_j6_H-PSml0
    Home Page:
    you think your current course is some kind of corrective action?
    what's the goal?
    who benefits?
     
    • Good Question Good Question x 2
    • wut wut x 1
    • List
  22. Lazarus+

    Lazarus+
    Expand Collapse
    Verbal Laudanum

    Joined:
    Aug 21, 2014
    Messages:
    5,757
    Occupation:
    https://www.youtube.com/watch?v=_j6_H-PSml0
    Home Page:
    can you not even communicate your confusion in words
    is your plan to just keep being banned
    to never change what you do?

    because it seems like it, with how you keep reacting
     
    • I Agree I Agree x 2
    • Nobody Cares Nobody Cares x 1
    • List
  23. Groyper Supreme

    Groyper Supreme
    Expand Collapse
    EDF Hero

    Joined:
    Jan 22, 2018
    Messages:
    2,434
    @dropdatwat second year in a row. Always the bride's maid but never the bride.
     
    • I Agree I Agree x 1
    • Feels Feels x 1
    • List
  24. dropdatwat

    dropdatwat
    Expand Collapse
    EDF Inferior

    Joined:
    Apr 11, 2017
    Messages:
    3,666
    Occupation:
    aggressive pizza
    just checked my student email
    [REDACTED]

    ...
    ......
    WHAT THE FUCKING SHIT I WAS TOLD I WOULDN'T HAVE A FUCKING ROOMMATE THIS SEMESTER WHAT THE FUCKING SHIT

    [​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG]
    WHYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY WHAT THE FUCKJOIEHOIEHGEGE FUCK THIS GAY SHIT EIOTHEJOIJE
     
    #234 dropdatwat, Jan 11, 2019
    Last edited: Jan 11, 2019
    • Like Like x 2
    • wut wut x 1
    • Autism Autism x 1
    • lol fgt u suk bals ololoololollololoolollollol lol fgt u suk bals ololoololollololoolollollol x 1
    • List
  25. uberfukken

    uberfukken
    Expand Collapse
    Bae's Best Friend

    Joined:
    Nov 22, 2011
    Messages:
    25,575
    Good idea posting his email here
     
  26. Illuminati

    Illuminati
    Expand Collapse
    EDF Hero

    Joined:
    Jul 7, 2018
    Messages:
    4,340
    Whats gotten into you
     
    • Good Question Good Question x 1
    • List
  27. dropdatwat

    dropdatwat
    Expand Collapse
    EDF Inferior

    Joined:
    Apr 11, 2017
    Messages:
    3,666
    Occupation:
    aggressive pizza
    oh shit can you unattach please
     
    • lol fgt u suk bals ololoololollololoolollollol lol fgt u suk bals ololoololollololoolollollol x 1
    • List
  28. dropdatwat

    dropdatwat
    Expand Collapse
    EDF Inferior

    Joined:
    Apr 11, 2017
    Messages:
    3,666
    Occupation:
    aggressive pizza
    fuck i don't wanna be b& again
     
    • Like Like x 1
    • lol fgt u suk bals ololoololollololoolollollol lol fgt u suk bals ololoololollololoolollollol x 1
    • List
  29. dropdatwat

    dropdatwat
    Expand Collapse
    EDF Inferior

    Joined:
    Apr 11, 2017
    Messages:
    3,666
    Occupation:
    aggressive pizza
    also he doesn't deserve it whoever he is
     
    • Disgusting Disgusting x 1
    • Butthurt Butthurt x 1
    • List
  30. Illuminati

    Illuminati
    Expand Collapse
    EDF Hero

    Joined:
    Jul 7, 2018
    Messages:
    4,340
    Why are you so pissed at having a new roomate
     
    • Good Question Good Question x 3
    • List